تحلیل و بررسی پلاتر اپسون Epson SureColor SC-T7200
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دستگاه پلاتر نمونه صنعتی همان پرینترهای خانگی و اداری محسوب می شود که قابلیت های فراوانی دارد و می تواند در اندازه های مختلفی طرح ها را به چاپ برساند. پلاتر کاربردهای زیادی دارد، از چاپ بنر گرفته تا چاپ نقشه های ساختمانی و مهندسی، می تواند راهکار مفیدی باشد. در این بین، پلاتر اپسون به خوبی مشتریان خود را راضی نگه داشته است. دستگاه پلاتر اپسون مدل های زیادی دارد که کاربری و ویژگی های آنها متفاوت است. در این مقاله به بررسی پلاتر اپسون Epson SureColor SC-T7200 خواهیم پرداخت که از مدل های محبوب در میان خریداران بشمار می رود.

ویژگی های ظاهری و کلی پلاتر اپسون SC-T7200

ویژگی های ظاهری و کلی پلاتر اپسون SC-T7200

پلاتر اپسون Epson SureColor SC-T7200 آمده تا طرح های گرافیکی پیچیده را در محیط نرم افزارهای مختلف پردازش کند. پلاتر اپسون 7200 با ابعادی معادل 1117 × 813 × 1050 ميلي‌متر و وزن 67 کيلوگرم مناسب محل های مختلفی است. پلاتر اپسون T7200 از پورت های پورت USB 2.0 و پورت شبکه (اترنت) پشتیبانی می کند و می تواند با دستگاه های دیگر در ارتباط باشد. خریداران این دستگاه می توانند از صفحه نمایش 6.8 سانتی متری بهره مند شوند و دستورات را در آن مشاهده کنند. در ادامه بیان ویژگی های ظاهری و کلی پلاتر اپسون SC-T7200 باید گفت طراحی آن مدرن بوده و کیفیت ساخت بسیار عالی دارد. افرادی که به دنبال سرعت چاپ بالا هستند نیز می توانند روی این مدل پلاتر اپسون Epson حساب ویژه ای باز نمایند.

ویژگی های فنی پلاتر اپسون Epson SureColor SC-T7200

ویژگی های فنی پلاتر اپسون Epson SureColor SC-T7200

ویژگی PrecisionCore TFP در پلاتر اپسون Epson SureColor SC-T7200، باعث شده تا هدهای چاپ نیازی به تعویض نداشته باشند که در کنار کیفیت بی نظیر جوهر آن، می توان گفت که قیمت پلاتر اپسون 7200 مقرون به صرفه است. البته ویژگی های فنی پلاتر اپسون Epson SureColor SC-T7200 به اینجا ختم نمی شود. رزولوشن چاپ پلاتر Epson T7200 در حدود 1440 × 2880 است که کیفیت خوبی را به ارمغان می آورد. امکانات و کیفیت ساخت این دستگاه پلاتر باعث شده تا خرید و فروش پلاتر اپسون همیشه بالا باشد و به طرفداران آن افزوده شود. سرعت چاپ این پلاتر 28 ثانیه است. رم یک گیگابایتی، حافظه 230 گیگابایتی و پردازنده 1.6 گیگاهرتزی توانسته تا حجم زیادی از طرح ها را با سرعت بالا پردازش و چاپ کند.

جمع بندی

پلاتر اپسون Epson SureColor SC-T7200 با ویژگی هایی که دارد، ثابت کرده است که می تواند بهترین باشد. اگر از علاقمندان به کارهای گرافیکی هستید، این پلاتر بهترین انتخاب است. مجموعه ایده برتر پارسیان به عنوان مرکز فروش پلاتر اپسون Epson، انواع پلاتر و لوازم مصرفی آن را عرضه می کند و در صورت نیاز می توانید بهترین قیمت رول پلاتر اپسون Epson را از ما بخواهید. شما می توانید برای خرید و بررسی دقیق تر و تخصصی تر پلاتر اپسون T7200 به صفحه اختصاصی این محصول در سایت ایده برتر مراجعه کنید.

کلیک کنید: پلاتر اپسون Epson SureColor SC-T7200

منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر 

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی





:: برچسب‌ها: پلاتر , پلاتر اپسون , دستگاه پلاتر اپسون SC-T7200 , قیمت پلاتر اپسونT7200 , خرید پلاتر با سرعت بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 26 فروردين 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی